Siege X Pack – Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
Förbered dig på Siege X med det exklusiva Siege X-paketet: Ett premiumpaket för de som bevittnade början på en ny era! Det här tidsbegränsande erbjudandet innehåller 2 670 R6-krediter, ett exklusivt animerat utseendet till Thermites och Osas 556xi-automatkarbin, 12 kraftfulla operatörer att utöka din uppställning med och ett Siege X-märke som låses upp vid köp. Dessutom får du ett exklusivt legendariskt paket till Ash och en Siege X-utsmyckning när Siege X lanseras. Erbjudandet går snart ut – så missa det inte, skaffa det nu!