Siana Character Pack
Från legend på catwalken till lagets storasyster – Siana är tillbaka! Upplev hennes speciella förvandlingsförmåga! Detta paket innehåller: - Karaktär - Siana (P4) *Om paketet köps kan det inte återbetalas eftersom det innehåller föremål från spelet som inte kan hämtas. *Vid köp hamnar paketet i meddelanderutan. *Om du äger Siana byts Siana mot ett visst antal poäng. *Paketkomponenter och försäljning kan bytas eller avslutas utan föregående meddelande.