shroud DLC Pack
Ta dig hela vägen med shroud DLC-paketet som innehåller den exklusiva HOG_30A2 Sniper Rifle, komplett med det bästa långdistanskikarsiktet i spelet. Du får även det personliga shroud Reaper-vapenutseendet, designat i direkt samarbete med en av de skickligaste FPS-streamarna i världen. shroud utsågs till Content Creator of the Year på Game Awards 2019, och blandar torr humor med spelfärdigheter på elitnivå. Han driver en av världens mest populära streamingkanaler och tar med sig sina färdigheter i världsklass till SGWC2 i form av ett unikt DLC-paket. Innehåller: - HOG_30A2 Sniper Rifle – fienderna lär aldrig se dig komma med det här prickskyttegeväret och det bästa långdistanssiktet i hela spelet - shroud Reaper-utseende – att använda ihop med HOG_30A2 Sniper Rifle Kräver basspelet Sniper Ghost Contracts 2.