Ship Graveyard Simulator 2 - Submarines DLC
Submarines DLC ger dig en ny utmaning som väntar på dig. Ubåtar, som ger dig många nya utmaningar och möjligheter! Utforska en ny dimension av spelandet Du kommer inte att kunna kasta lådan i lastbilen som du gjorde tidigare, utan du måste ta dig ut från insidan av fartyget - ta dig bort från golv, väggar och anslutningar för att öppna skrovet och se himlen. Ubåtar som labyrinter Hål i skroven gör att du kan ta dig in i fartyget från olika sidor och trånga passager i ubåtarna tar dig till olika platser på dessa undervattensvrak. Radioaktiva material, nya prestationer och fartygsinnehåll Radioaktiva material, nya prestationer att låsa upp, unika samlarobjekt och unikt ubåtsinnehåll. Gör dig redo att krossa några ubåtar!