Shift Happens
Shift Happens introducerar Bismo och Plom – två bedårande geléfigurer som förenades efter en dråplig och dramatisk olyckshändelse. Tillsammans löser de kluriga problem, klättrar, gör våghalsiga hopp och samlar värdefulla mynt. Upplev ett helt unikt spel, antingen på egen hand eller i soffan tillsammans med en vän! Spelet innehåller fyra olika världar och över 40 fantastiska nivåer. Alla som gillar genren kommer att älska Shift Happens!