She's Leaving
”Fantastisk atmosfär" – Hollow ”Det är ett värdefullt tillägg till genren och det märks om du gillar genren eller gillar dess inspirationer” – PSXExtreme Ta din undersökning till nya höjder med den senaste innehållsuppdateringen för She’s Leaving. Vare sig du söker en straffande överlevnadsutmaning eller en djupdykning i kriminalteknisk kunskap erbjuder House Haywood nu fler sätt att uppleva fruktan. Nya sätt att spela: Farligt läge: Den ultimata utmaningen. Ställs inför mysteriet med permanent död utan att kunna spara. Ett misstag avslutar allt. Detektivläge: Utforska i egen takt. Stalkern är borttagen, vilket låter dig fokusera endast på kriminaltekniska pussel och kunskap. Tudor-kollektionen: Anpassa din omgivning. Växla mellan klassisk herrgårdsatmosfär eller ”Festive Noir” för året runt-dekorationer. Uppdatera ditt spel idag! På egen hand, utan uppbackning eller dödliga vapen, söker en kriminalteknisk analytiker desperat efter bevis för att koppla en ström av olika mord till en och samma seriemördare, i detta överlevnadsskräckspel med högt tryck. Med fokus på verkligt utövande av kriminalteknisk analytiker låter She’s Leaving spelaren förstå och upptäcka sanningen bakom bevisen de hittar. Under hela She’s Leaving börjar du upptäcka att du alltid haft en måltavla på ryggen. Utrustad med endast en elchockpistol är valet upp till dig – kommer du springa och gömma dig eller stanna kvar och slåss? Medan du rör dig genom de mörka korridorerna i House Haywood kommer du finna mening i blodet. Ta på dig rollen som Charles Dalton, en kriminalteknisk analytiker som specialiserat sig på blodstänk, och som med hjälp av sin expertis har till uppgift att lösa försvinnanden av flera personer i den snöiga regionen av Haywood. I Tudor-herrgårdens mörker hör du mistluren ljuda. Du är inte ensam. Genom de svagt upplysta korridorerna i det antika hemmet av Haywoods kajer, täckta i dimma, tar du dig genom miljöer gjorda för hand för att leta efter bevis som hjälper dig på ditt äventyr. Se till att söka i alla vinklar och vrår, då historier som väntar på att berättas lurar runt varje hörn.