SHADOWKOSTYM
Skaffa detta DLC nu för att klä ut din anpassade karaktär som Shadow the Hedgehog, den ikoniska antihjälten. Din anpassade karaktär kommer att rusa fram genom banorna i samma vilda och eldiga stil som Shadow! Det finns totalt tre färger att välja på. I SONIC FORCES kan du skapa din egen anpassade karaktär utrustad med kraftfulla prylar som hjälper Sonic att ta tillbaka världen – Gå med i revolten.