Semester 2014
Alternativa dräkter till USFIV. Innehåller nya semesterinspirerade dräkter till Rolento, Elena, Poison, Hugo och Decapre. Svida om och knäck dina motståndare med stil! *Endast kompatibelt med Ultra Street Fighter IV. Fungerar inte med något annat spel.