SCARLET NEXUS Ultimate Upgrade Pack
Ultimate Upgrade Pack är en uppsättning extra innehåll för användning i spelet. Innehåller: - Season Pass - Digital konstbok och digitalt soundtrack Detta inkluderar det fullständiga soundtracket med 38 spår, inklusive öppningslåten ”Dream In Drive” och konstverk som byggt upp den fantastiska världen i SCARLET NEXUS. - Battle Attire Set -Red- Detta inkluderar det extra kostympaketet "Battle Attire Set -Red-" som alla karaktärer kan använda i spelet. - Extra tillbehör "The Other" - SAS Plug-in-varianter (3) *Specialtillägg blir tillgängliga via butiken i spelet när du har hämtat dem. *Om du redan äger SCARLET NEXUS så kan du uppgradera till SCARLET NEXUS Ultimate Edition genom att köpa det här paketet.