SCARLET NEXUS Brain Eater Pack
SCARLET NEXUS Brain Eater Pack DLC innehåller ett nytt avsnitt som utforskar en okänd sida av Karen Travers, 2 olika kostympaket för alla karaktärer, nya Vision Simulator-uppdrag och en massa andra nya utmaningar och belöningar! *Season Pass och Ultimate Edition som innehåller grundspelet, digitalt innehåll och Season Pass går också att köpa separat.