Sausage Wars: Gold Edition
Gold Edition innehåller hela spelet och en extra bana – Brinnande Döden. Vänta på rätt tillfälle, knuffa korvkompisarna in i elden och se dem bli härligt grillade. Se bara till att inte själv bli stekt! Glöm inte din hot-diggity-dog segerdans efter varje korvkrigsnivå! Bli stadens största korv!