Sausage Wars: Complete Edition
Complete Edition innehåller hela spelet och 3 extra banor: Fällucke-helvetet, Laser-massakern och Brännande Döden. Slå och putta korvfiender på glasskärvor, heta plattor eller ner i avloppshålet! Utlös falluckorna och se dårarna splasha ner i den giftiga soppan! Vänta på rätt ögonblick, kasta korvpolarna i elden och se dem grillas ordentligt! Fly undan säker död, hitta den trygga punkten och putta in andra korvar i laserstrålen! Glöm inte din glöd-korvig segerdans efter varje korvkrigsnivå! Bli stadens största vinnare!