Santa´s World
Santa´s World är ett jump´n run-julspel inspirerat av klassiska plattformsspel. Målet är att hitta de tre borttappade julklapparna och gå till nästa nivå samtidigt som man samlar föremål. Fällor, hinder och fiender gör uppdraget mycket utmanande. Hitta snöbollar och kasta dem på fiender för att ta bort dem. 3D-grafik packad i en snygg grafikstil, bra 2.5D-nivåer och beprövat spelupplägg ger dig timmar av skoj.