Saints Row Expansion Pass
Saints Row Expansion Pass ger dig tillgång till tre expansioner. Varje expansion öppnar upp nya delar av världen och innehåller massvis med nytt spelinnehåll att upptäcka – inklusive nya uppdrag, fiender, sysslor, vapen, fordon och anpassningar. Expansion Pass ingår även i Saints Row Gold Edition och Platinum Edition.