Sail Forth: Maelstrom
🌪 Sail Forth: Maelstrom - Utmana Vortexes! Dyk med huvudet först in i stormens hjärta med Sail Forth Maelstrom-expansionen! En storm har svept över Deepblue och frambringat kolossala virvlar som utlovar oöverträffade utmaningar och otalliga skatter. Är du redo att möta malströmmen? 🌌 Möt Arcane Order Maelstromen övervakas av mystiska väktare som erbjuder konstiga nya belöningar till sjömän som är villiga att riskera att kartlägga underjordens djup. I utbyte mot mycket eftertraktade Maelstrom Pearls är Arcane Order villig att erbjuda allt från antika vapen till skräddarsydd kosmetika. ⚔️ Akta dig för Wormkin Maelstrom introducerar en mängd hotfulla motståndare som kommer att testa din seglingsförmåga och stridsfärdigheter. Underjorden tolererar inte lätt inkräktare. Dröja inte, annars kan Wormkin göra anspråk på din flotta. 🎨 Utökad anpassning av fartyg Uttryck dig själv med det helt nya fartygets kosmetiska system, lägg till dussintals dekorativa föremål som kan monteras på fartygen i din flotta. ⚓ Segla fram in i det okända Fortsätt ditt nautiska äventyr med Maelstrom, där virvlarnas rop lockar dig till okända vatten. Kommer du att återvända till ljuset, eller uppslukas av avgrunden? Hissa segel och gör dig redo för Sail Forth Maelstrom-expansionen!