Sail Forth Demo
Upptäck de blå djupen! Med vind i seglen, ge dig ut på ett mäktigt äventyr över ett stort hav med olika unika regioner, var och en med sin distinkta flora, fauna och atmosfäriska musik. Simma runt med flockar av nyfikna delfiner, se solen gå ner över isiga horisonter, jaga grupper av fega kapare och få dem att be om nåd med kanoneld. Med vind i seglen och otaliga möjligheter framför dig. Upptäck ett mysterium! Vissa säger att havets sjup en gång var en oändlig sträcka av sand och stål och skyskrapor och glas, och att kraften i en forntida hemlighet, en järnström, en hunger efter himlen, fick havet att översvämma och täcka allt med vatten. Vad kommer du att upptäcka på dina resor över vågorna? Kommer sagorna att ge dig svar? Kommer du att lösa havets gåta? Ladda kanonerna! Skepp ohoj! Ladda kanonerna och tänd stubinen! Köp, utrusta, uppgradera och anpassa fartygets utrustning till din spelstil. Det är krig till sjöss, och det är upp till dig att utrusta fartyget och göra det redo för strid för att förstöra alla pirater, kapare eller havsmonster som är tillräckligt starka för att attackera dig. Låt vinden bära dig! Låt vinden bära dig och ge dig fulla segel. Låt de starka vågorna bära dig framåt. Kryssa dig fram och navigera på böljan på ett fartyg och ett hav utformat med tillräckligt realistiska seglingsutmaningar för att hålla en seglingsentusiast igång, samtidigt som den är tillgänglig för alla. Lätt eller svårt; det är upp till dig hur du vill segla! Styr en flotta! Varför bara styra ett enda fartyg när du kan basa över en hel flotta? Bygg, styr och modifiera en specialdesignad flotta med unika och specialiserade fartyg för att matcha din egen personlighet och spelstil. Gör besättningen redo och segla med en flotta vapen, järn, segelduk, besättning och ambition. Återupplev äventyret! Blås liv i det häftiga äventyret och en historia som avslöjas genom fri utforskning av ett havsuniversum och ständigt föränderliga upptäckter. Koppla av med en lugn segeltur eller för ett rasande krig mot stänkande vågor. I havets djup finns möjligheter i alla riktningar och om fartyget sjunker är det bara början på ett nytt äventyr! De blå djupen lockar med löften om stora äventyr! Kasta loss!