Ryans räddningskår
Ryans vänner har kidnappats av de onda Dark Titan, Robo Combo och Packrat – och du är den enda hjälten som kan rädda dem! Ge dig ut på ett uppdrag fullt av slem, rymdskeppsbossar och Ryans överraskningsägg. Samla solmynt och överraskningsägg för att låsa upp nya butiksföremål och anpassa din karaktär med roliga hattar, spelarutrustning och mycket mer. Använd dina plattformsfärdigheter och specialare för att rädda dagen. Du kan inte besegra alla fiender på egen hand, men då är det ju tur att karaktärerna i Ryans värld backar upp honom. Använd Gills tunnor, Moes rymdskepp, Pecks slem och mer därtill för att lamslå och besegra fiender. Du kan till och med rida på en stor Shelldon! Du hittar dem medan du utforskar de fantastiska världarna Toys, Pirates, Space och Prehistoric, där Ryans vänner väntar på att bli räddade. Det enda som återstår är att välja en hjälte – Ryan, Combo Panda, Alpha Lexa eller Gus the Gummy Gator – och hoppa in i Ryans värld. Bjud in en vän att spela med dig i det lokala samarbetsläget för två spelare. Prova på spännande spel som Rymdskeppsflykten och Golvet är lava. Kan du besegra Dark Titan och hans undersåtar?