Rust Console Edition - 4600 Rust Coins
Köp 4600 Rust-mynt. Du kan använda mynten i Rust Console Editions skin-butik och köpa nya skin att använda till bland annat utrustning, vapen och byggnader! Rust-mynt kan endast lösas in och användas på plattformen som de ursprungligen köptes på.