Rugby League 26 - Pro Team Edition
Tillsammans med 24 000 Pro Team Credits. SKRIV DIN EGEN HISTORIA! Kliv in på planen i den mest realistiska Rugby League-upplevelsen hittills! Drömmer du om att ta laget till toppen, bygga ett Pro Team eller forma en stjärna? I Rugby League 26 är det du som bestämmer. KÄMPA DIG UPP I KARRIÄRSLÄGET: Börja som nykomling och kämpa hela vägen till att bli en legend. Träna din spelare, förhandla kontrakt och fatta avgörande beslut – både på och utanför planen. Blir du klubbens ikon som lyfter pokalen? SKAPA DIN EGEN RUGBYLEGEND: Släpp loss din kreativitet med det kraftfulla verktyget för att skapa dina egna spelare. Anpassa utseendet, forma färdigheter och skapa en hjälte med helt unika egenskaper. SÄTT IHOP DITT PRO TEAM Kliv in i det ultimata spelläget där fantasi möter verklighet! Samla spelarkort med dagens stjärnor och historiska legender, sätt ihop ditt drömlag, finslipa taktiken och dominera både online och offline. Känn smällarna, jublet och adrenalinet som bara Rugby League kan leverera!