RoboHero
Klassisk sokoban med en twist och ett sci-fi-tema! En vetenskaplig organisation skickar en robot-expeditor utvecklad med artificiell intelligens till den nyupptäckta exoplaneten Xeran, på vilken det troligtvis finns mycket värdefulla resurser för mänskligheten.