RoadCraft
Omforma det som kommer efteråt Du driver ett katastrofåterhämntningsföretag som riktar in sig på att återställa platser som drabbats av naturkatastrofer. Många uppgifter väntar dig för att du ska kunna ge den lokala industrin en nystart: att röja bråte, byta ut trasig utrustning, bygg om vägar och broar som skadats av vädret, och mycket mer! Välj noggrant din rutt med dina fordon genom övergivna fabriker, översvämmade dammar och inaktiva solkraftsfält. Som operativ chef bör du guida dina transportlastbilar genom att lägga deras rutter på kartan och se till att inga hinder finns i deras väg! Upplev en ny generation av avancerad simulation utvecklad av Saber Interactive, skaparna av MudRunner och SnowRunner. - Återuppbygg förstörda områden ensam eller i co-op med upp till fyra spelare i en avanceras fysiksimulation. - Manövrera över 40 fordon, från bulldozers till byggkranar. - Ingrip i olika regioner över hela världen med åtta kartor på 4 km² var. - Manipulera element som skog, sand och asfalt med Saber Interactives nya fysikmotor. - Bygg nya vägar och broar för att göra resor i svår terräng lättare. - Lägg rutter mellan olika punkter på din karta för att vägleda dina logisitkkonvojer och återvinn allt bråte till återuppbyggnadsmaterial.