Rising Dusk
Välkommen till Rising Dusk värld. En värld som konstant befinner sig i skymningstimmen och som bebos av onda andar. Spela som Tamako, en flicka som har fångats i Yokais rike. Kan du navigera det farofyllda riket och nå det konstiga nya berget vid horisonten? Enda vägen framåt kan vara att undvika alla mynt i det här pusslande 2D-plattformsspelet.