Double Eleven Ltd. Simulering
Köp RimWorld Krönikepaket och få: - Spelet RimWorld Console Edition - RimWorld Console Edition - Royalty DLC - RimWorld Console Edition - Ideology DLC DU BÖRJAR PÅ EN AVLÄGSEN PLANET MED TRE ÖVERLEVANDE FRÅN ETT KRASCHAT RYMDSKEPP - Upptäck en nyskapad värld varje gång du spelar. - Ta hand om dina kolonisters humör, behov, skador, sjukdomar och beroenden. - Bygg i skog, öken, djungel, tundra med mera. - Se hur dina kolonister utvecklar och bryter relationer. - Kämpa mot pirater, vilda djur och uråldriga mördarmaskiner. - Tämj och träna söta sällskapsdjur, nyttiga boskapsdjur och dödliga stridsbestar. - Skapa karavaner för att slutföra uppdrag, handla, strida eller ta hela kolonin på vandring. - Lär dig hur du spelar lätt och ostört med den intelligenta och smidiga AI-handledaren. RIMWORLD ÄR EN HISTORIEGENERATOR Det är designat för att hjälpa dig författa tragiska, skruvade och triumferande historier om tillfångatagna pirater, desperata kolonister, svält och överlevnad. Det gör det genom att kontrollera “slumpmässiga” händelser som världen ställer dig inför. Varje oväder, piratöverfall eller vandrande handelsman är ett kort AI-berättaren blandat in i din historia. Det finns flera berättare att välja mellan. Randy Random gör galna saker, Cassandra Classic höjer hela tiden spänningen och Phoebe Chillax gillar att ta det lugnt. BYGG, FÖRSVARA, UTFORSKA Spelet skapar en hel planet från pol till ekvator. Du väljer om du vill landa dina räddningskapslar på den frusna tundran, i en uttorkad öken, en lummig skog eller en ångande djungel. Olika områden har olika djur, växter, sjukdomar, temperaturer, nederbörd, mineraltillgångar och terräng. Utmaningen att överleva i en kvävande feberdjungel är helt olik den i en torr, öde öken eller på den frusna tundran där odlingssäsongen är två månader om året. OÄNDLIGA INTERAKTIONER MELLAN KOLONISTERDina kolonister är inte professionella nybyggare –de är kraschlandade överlevande från ett passagerarskepp som förstörts i omloppsbana. Din första koloni kanske består av en adelsman, en revisor och en hemmafru. Du utökar din koloni genom att t.ex. tillfångata banditer och övertala dem att byta sida. Så din koloni kommer alltid vara en brokig skara. RimWorld Console Edition - Royalty DLC är en full spelexpansion för RimWorld Console Edition. DLC:n kan även köpas i samband med spelets fulla release. RimWorld Console Edition - Ideology DLC är en full spelexpansion för RimWorld Console Edition. DLC:n kan även köpas i samband med spelets fulla release.