RiMS Racing x WRC 10
Om du älskar fart, mekande, rally och motorcykelracing, då hittar du allt officiellt WRC-innehåll, sportmotorcyklar och världens mest ikoniska banor i WRC 10 och RiMS Racing. De är utvecklade med KT Engine, som designats specifikt för racingsimulering, och både WRC 10 och RiMS Racing levererar de mest kompletta upplevelserna inom rally och motorcykelracing som finns idag. WRC 10 erbjuder en unik jubileumsutgåva som är full av nya funktioner och spännande racing. Återupplev de mest intensiva ögonblicken i mästerskapet, från 1973 till nutid! Oöverträffat innehåll i WRC: - De 5 nya loppen från 2021-kalendern: Estland, Kroatien, Belgien, Grekland och Spanien - 6 historiska lopp: Akropolis, San Remo, Tyskland, Argentina, Mexiko och Nya Zeeland - Fler än 120 specialetapper - 52 officiella team från säsongen 2021 (WRC, WRC2, WRC3, Junior WRC) - 20 legendariska bilar, inklusive ikoniska modeller från Alpine, Audi, Lancia, Ford, Mitsubishi, Toyota Karriärläget, allmänt hyllat som ett av de djupaste och mest omfattande inom racingspel, har också blivit kraftigt förbättrat och uppgraderat, med en dekalredigerare och möjligheten att skapa dina egna team och sätta dina färger på moderna bilar! Tack vare en hyperrealistisk och superprecis fysikmotor har WRC 10 gjort körupplevelsen ännu bättre. Detta tack vare bättre hantering av aerodynamisk kraft, turbo och bromsning på alla underlag. Även ljuddesignen har gjorts om från grunden för att öka inlevelsen. RiMS Racing är den första motorcykelsimulatorn att kombinera realistisk körutmaning med ingenjörskap och mekande! Kör världens kraftfullaste motorcyklar och optimera deras prestanda genom att byta delar och analysera data i realtid. OPTIMERA DIN MOTORCYKEL Med ett system för mekanisk hantering som aldrig tidigare skådats i en motorcykelsimulator, kan du plocka isär alla din motorcykels delar för att underhålla dem efter varje race eller ersätta dem för att förbättra din prestation. Du kommer lära känna varenda skruv på din motorcykel. Bläddra i en katalog med fler än 500 officiella reservdelar från de största namnen i industrin, såväl som 200 officiella utrustningsdelar för att skräddarsy din förare! ANALYSERA DIN PRESTANDA RiMS Racing kastar dig rakt in i händelsernas centrum med ett system för statuskontroll som hjälper dig analysera motorcykelns beteende i realtid och förstå hur du kan optimera din prestation.. Temperatur på bromsskivor, däcktryck och slitage, fjädringens påverkan på stabiliteten, elektroniska inställningar... Precis som med en riktig förare kan din motorcykels inställningar anpassas efter din körstil! EXAKT OCH REALISTISK FYSIK Precisionen och detaljrikedomen som den mekaniska hanteringen och MSC levererar kombineras med realistisk motorcykelfysik som kommer glädja även de mest krävande av banracare. Men tack vare tekniker för förarassistans kan mindre erfarna spelare fortfarande lära sig teknikerna som kan ta dem till toppen.