RIDE 5 - Rebel Pack
RIDE 5 - Rebel Pack innehåller: - Aprilia Tuono V4 Factory E5 - Racing Modified (2021) - Yamaha YZF-R7 (2022) Sätt dig på motorcykeln och gör avtryck på banan med RIDE 5 - Rebel Pack! Vill du sticka ut ur mängden? Då är den aggressiva YZF-R7 perfekt för dig! Med dess tvåcylindriga CP2-motor och ultralätta chassi är den redo att utmana alla mellanklassade supermodeller! Räcker inte 689 cc? Vad sägs om 1 077 cc? Vi snackar inte om vilken mc som helst, utan en Factory – ett namn som lovar utmärkt prestanda från Aprilia. Och Tuono V4 lever verkligen upp till sitt arv. Den här helt avskalade motorcykeln tar racingfunktionerna i en supersportmodell och skruvar upp dem till max med en ny förstärkt svingarm i aluminium. Låt dess 175 hästkrafter väcka rebellen i dig! Det här DLC:t ingår inte i Season Pass.