RIDE 5 - Racing Icons Pack
RIDE 5 - Racing Icons Pack innehåller: - Bimota BB3 (2014) - BMW S 1000 RR (2015) - BMW S 1000 RR - Racing Modified (2015) - Kawasaki Ninja ZX-6R (2004) - Suzuki GSX-R 1000 K5 (2005) - Bana: Estoril Med Racing Icons Pack kan du köra på en bana som bjudit på många klassiska ögonblick: Estoril. Motorcyklarna i det här paketet är riktiga klassiker! Ta till exempel Suzuki GSX-R 1000 K5, som vann superbike-vm 2005 och skrev om reglerna för vad en maxicykel kan göra. Eller Bimota BB3, en motorcykel med fyrcylindrig motor som tillverkades i begränsad upplaga med de bästa delarna som gick att få tag på 2014. Eller varför inte den ikoniska Ninja ZX-6R med sina 636 cc, som Kawasaki använde för att säkra sig en plats inom 600-supersportens historia. Med sin distinkta och moderna design introducerade BMW S 1000 RR en motor som verkligen mår bra i höga hastigheter. Dominera tävlingarna med den här sportmotorcykeln och dess Racing Modified-version! Det här DLC är inkluderat i RIDE 5 - Season Pass.