RIDE 5 - Free Pack 01
RIDE 5 - Free Pack 01 innehåller: - Kawasaki Z 1000 (2006) - Suzuki GSX-S 1000 (2018) Sätt dina färdigheter på prov med två supersnabba, avskalade motorcyklar som kombinerar kraft och utmärkta köregenskaper! Kawasaki Z1000 är slimmad och minimalistisk med en perfekt Sugomi-design som skickar ut de ikoniska versionerna från 1984 och 2003 på vägen med en modern design som erbjuder ännu mer dynamisk och sportig körning. Underskatta inte heller Suzuki GSX-S 1000 – dess fyrcylindriga motor tar dig till segern på slingriga bergsvägar och grusvägar, förutsatt att du kan tämja den.