Riddled with Crime
Det här innehållet kräver en rollfigur med lägst nivå 30 och en stridsrankning på minst 197. Jokern och Riddler har startat ett fullskaligt krig mot varandra, och skämten och gåtorna duggar nu tätt. Ingen i Gotham går säker – här finns det ingen plats för åskådare! Såväl skurkar som hjältar måste välja sida, inte minst när Talia al-Ghul blandar sig i leken – av skäl hon än så länge behåller för sig själv. Gothams öde står på spel när en ny skugga lägrar sig över staden, redo att slå till! Riddled with Crime bjuder på nya dagliga uppdrag i gängkrigsdrabbade Amusement Mile, ett duo-uppdrag för 2 spelare, ett alert-uppdrag för 4 spelare en ny räd för 8 spelare i både normal- och elitläge! Vinn nya trick, starta fler samlingar, kämpa om ny avancerad utrustning inspirerad av Riddler och mycket mer! Riddled with Crime är gratis för medlemmar.