RESIDENT EVIL 7 biohazard Gold Edition
Upplev ett av de läskigaste, mest hyllade spelen från 2017 med Resident Evil 7 Gold Edition – komplett med allt Season Pass-innehåll. Utforska familjen Bakers till synes övergivna herrgård som Ethan Winters och ta reda på sanningen om din frus försvinnande. Gold Edition innehåller det fullständiga spelet, DLC:t Banned Footage Vol 1 och Vol 2, och epilogavsnittet End of Zoe. Det kostnadsfria DLC:t Not a Hero medföljer också. Obs! Denna spelversion har samma innehåll som Deluxe Edition. Det extra innehållet som medföljer är samma som det man får med Season Pass. Spelare som redan har antingen Season Pass eller Deluxe Edition bör se till att inte göra dubbla inköp.