Resident Evil 0: Dräktpaket 3
Det här paketet innehåller Rebeccas "S.T.A.R.S. 1997"-dräkt från Resident Evil: Director's Cut och hennes sportdräkt från Resident Evil 2. Obs! Dräkterna finns även tillgängliga i ett komplett dräktpaket, så se till att du inte redan har köpt det. Dräkterna påverkar inte spelet på något sätt annat än estetiskt. Du kan byta dräkt genom att gå till portföljen i sektionen "Personals" på statusskärmen.