Resident Evil 0: Dräktpaket 2
Det här paketet innehåller Rebeccas sjuksköterskedräkt från Resident Evil: The Mercenaries 3D och en Cody-crossoverdräkt från Street Fighter Alpha 3 till Billy. Obs! Dräkterna finns även tillgängliga i ett komplett dräktpaket, så se till att du inte redan har köpt det. Dräkterna påverkar inte spelet på något sätt annat än estetiskt. Du kan byta dräkt genom att gå till portföljen i sektionen "Personals" på statusskärmen.