Resident Evil 0: Dräktpaket 1
Det här paketet innehåller Rebeccas cheerleaderdräkt från Resident Evil: Deadly Silence och en Wolf Force-crossoverdräkt till Billy. Obs! Dräkterna finns även tillgängliga i ett komplett dräktpaket, så se till att du inte redan har köpt det. Dräkterna påverkar inte spelet på något sätt annat än estetiskt. Du kan byta dräkt genom att gå till portföljen i sektionen "Personals" på statusskärmen.