Reservenheter
Paketet ”Reserv Units” innehåller de unika uniformerna för enheter som huvudsakligen var utplacerade i de bakre linjerna, från den italienska ”Carabinieri Reali” militärpolisen till den österrikisk-ungerska ”Standschützen” som kallades upp för att försvara Tyrolens berg. Det finns fyra mustascher och fyra ansiktsföremål, plus ett ansikte för varje fraktion. Förpackningen ”Reservenheter” innehåller 40 föremål: - 6 Italienska uniformer - 8 Italienska huvudbonader - 6 Österrikisk-ungerska uniformer - 10 Österrikisk-ungerska huvudbonader - 4 Ansiktsföremål - 4 Mustascher - 2 Ansikten (ett per fraktion) De italienska uniformerna inkluderar de från de fruktade militärpolisenheterna ”Carabinieri Reali”. Dessa enheter var ibland utplacerade i frontlinjerna och såg tunga strider. Deras ikoniskt arkaiska ”Lucerna”-hatt går tillbaka till en annan era. Både Carabinieri infanteri- och officersuniformer finns tillgängliga. De andra klasserna har uniformer inklusive en tältrulle på sina respektive klassframträdanden, kombinerat med en mer misshandlad look överlag. Österrike-ungrarna får uniformerna från bergsenheterna ”Standschützen”, som består av beslutsamma gubbar och reservister som kallas upp för att försvara bergen i Tyrolen. Det finns också uniformer med ”ersatz” (ersättningsmaterial). Tillverkade av distinkt manchestermaterial kommer de garanterat att sticka ut. Ett brett urval av typiska ersatz- och bergsmössor ingår, inklusive kepsar med skyddsglasögon och elit-eklöv. Paketet innehåller fyra otroliga mustascher som den välkända ”Friedrich Nietsche” och den säregna mustaschen som bars av ”Maurice de Hirsch”. Fyra ansiktsföremål ingår: äldre reservister var mer benägna att ha glasögon så paketet kommer med två uppsättningar pincené-glasögon i stil med poeten ”WB Yeats” och den tyska generalen ”Max Hoffman”. Budbärare och motorkurirer i bakre linjerna sågs också bära ikoniska chaufförsglasögon. En ungersk rökpipa ingår också för att avrunda saker och ting. OBS: DENNA DLC INNEHÅLLER ENDAST KOSMETISKT INNEHÅLL.