REMATCH: Captain Pass Upgrade Ticket
Ta din stil till nästa nivå med Rematch Captain Pass, som ger dig fler utmaningar och fler belöningar. *Specialvaluta som kan samlas och användas för att uppgradera ditt Free Pass till Captain Pass, och ger åtkomst till Premium-belöningsnivåer i framtida säsonger.