Redout 2 - Summer Pack
Redout 2 – Summer Pack DLC innehåller en helt ny miljö: den karibiska dammen! Det innehåller fyra nya tvåriktningsbanor, 30 nya spelskinn och gigantiska robotkrabbor! Hoppa i och ur kristallklart vatten i Summer Pack DLC som innehåller massor av nytt innehåll som komplement till originalspelet! Summer Pack DLC innehåller: olika miljöer i den karibiska dammen med tre nya tävlingsbanor, inklusive en ny bossbana, som alla kan köras i båda riktningarna, 29 helt nya karriärsevenemang, 30 nya dräkter, färger och annan kosmetika. I lobbyerna för flerspelarläget räcker det med att värden ha ett ex av Summer Pack DLC för att alla i gruppen ska få åtkomst till de nya banorna. Under 2300-talet har bristen på vatten tvingat mänskligheten att i desperation gräva i havsbotten för att försöka hitta det största grundvattenlagret under Atlanten. Den karibiska dammen var en av de största vattenmagasinen i världen. Den försörjde en tredjedel av de områden på jorden som fortfarande var beboeliga med rent dricksvatten och spelade en nyckelroll för mänsklighetens överlevnad under rymdkrigseran.