Red Son-paket
Föreställ dig hur Metropolis hade sett ut om Stålmannen vuxit upp i Sovjetunionen – ladda ner Red Son-paketet och få special-skins till Stålmannen, Wonder Woman och Solomon Grundy, plus 20 extra S.T.A.R. Lab Challenge-uppdrag i Red Son-universumet.