Red Hood
Ladda ned och spela som Jason Todd, även känd som Red Hood – en ökänd prickskytt med eldvapen som med dödlig precision använder både långdistansprojektiler och förplanerade mellandistansattacker. Jason Todd tjänstgjorde en gång i tiden som Batmans andra skyddsling "Robin" innan han brutalt mördades av Jokern. Flera år senare väckte det kraftfulla läkevattnet i Lazarus grop Jason Todd åter till livet. Gropens kraft kommer dock med ett pris och det sker en förändring i Jason. Nu axlar han Red Hoods mantel för att utkämpa ett dödligt krig mot brott. Red Hoods karaktärskraft gör att han kan anfalla sina motståndare med eldvapen på nära avstånd.