Red Bow
Red Bow är ett läskigt top-down äventyrsspel där man får spela karaktären Roh: en ung flicka som blir fången i en bisarr mardröm fylld med läskiga monster! Roh blir fångad i en underlig och mörk mardrömsvärld.Hjälp henne att inse vilken betydelse hon har genom att utforska läskiga miljöer. Lös pussel och hitta dolda hemligheter under ditt äventyr.De föremål du hittar under spelets gång avgör hur spelet kommer att sluta! Innehåller: * Avgör människornas öden i en värld av tomhet * Utforska dina miljöer för att lösa pussel * Möt läskiga och kusliga monster * Multipla slut Spelet innehåller scener av död och självmord och rekommenderas inte för den yngre publiken eller för de som är känsliga för ämnet.