Realm Royale Bass Drop-paket
Festen tar aldrig slut med Realm Royale Bass Drop-paketet! Starta festen med Bass Drop Skydive, och låt beats – och fiender – falla som Technomancer Mage. Rid in i strid på Neon Booster Hoverbike, som också är med i den animerade Boosted-sprejen! Om du förlorar striden, men inte är redo att kasta in handduken, kan du fly undan ditt öde med den moderiktiga och tidlösa Beat Boks-kycklingen! Bass Drop-paketet till Realm Royale innehåller: Technomancer Mage-utseende Neon Booster-riddjur Beat Boks-kycklingutseende Bass Drop Skydive Animerad Boosted-sprej Realm Royale låter dig välja klass, sen är det upp till dig att samla dödliga vapen och kraftfulla färdigheter för att skapa din egen Champion. Utforska en fantasyvärld från din häst och tillverka spelförändrande legendarisk utrustning. Kan du överleva i det första fantasybaserade battle royale för 100 personer?