Real Cake Maker: Complete Edition
Bli stadens bästa kakbagare och skapa de godaste kakorna i detta läckra matlagningsäventyr! Vilken sorts kaka älskar du? Oavsett vad det är kan du baka den! Från drömmig glasyr till underbara dekorationer kan du designa kakor som ser lika bra ut som de smakar. Visa upp dina skapelser för vänner, ordna fantastiska kakfester eller tävla i spännande baktävlingar om chansen att bli krönt till kakmästare! Funktioner: ● lär dig att baka de mest utsökta kakorna och speciella cupcakes! ● automatisera bakning, design och dekoration med hjälp av premiumverktyg! ● dekorera dina kakor med massor av glasyr, dekorationer och toppers för att göra dem speciella! ● ordna kakfester med dina söta djurvänner och gör varje firande minnesvärt ● delta i baktävlingar, rösta på dina favoritkakor och vinn förstapriset! ● prova nästan 150 plagg och frisyrer. klä dig som den riktiga bagare du är! ● njut av en samling roliga målarbilder som inspirerar din kreativa sida Baka glädje och gör din dag sötare med roliga skapelser!