Ravva and the Cyclops Curse
Släpp lös dina kallelsekrafter för att besegra cykloplorden i 8-bitars retrostil! Iklä dig rollen som den unga lärlingen Ravva som måste tillkalla sina fyra unika följeslagare för att bekämpa den mäktige cykloplorden! Efter att Ravvas mor plötsligt förlorar sina kallelsekrafter och drabbas av en fruktansvärd förbannelse blir det upp till Ravva att rädda henne genom att ge sig ut på en farofylld resa för att återställa fred och ordning i landet. Korsa mörka skogar och olycksbådande ödemarker och äventyra dig in i kusliga slott med hjälp av dina ovanliga kompanjoners särskilda talang för att uttala elementbesvärjelser och formler för att trolla bort föremål. Skoningslösa fiender under cykloplordens kontroll kommer att göra allt för att försöka stoppa lilla Ravva på hennes väg, men med tillräckligt mycket klipskhet och beslutsamhet kan hon lyckas! Ravva and the Cyclops Curse är inspirerat av de klassiska 8-bitarsplattformsspelen med färgglad pixelkonst och känsliga kontroller för att hylla de gamla hederliga genrespelen samtidigt som de erbjuder något nytt och uppfriskande på köpet. Bedårande karaktärer, rörliga animationer och knepiga pussel fyller de 10 utmanande spelnivåerna på din resa mot cykloplordens slott. Upptäck power-ups, musikspår och gömda hemligheter längs vägen!