Null Drifter
Minimalistisk presentation, maximal action! Se vad du går för in i en 1-bits lo-fi-simulator där du gradvis kan öva upp dina färdigheter tills du är den ultimata rymdstridspiloten! Det här skjutspelet för dubbla spakar är en väl bevarad hemlighet i Projekt Starship-universumet som utformats för att förbereda piloter inför deras uppdrag att bekämpa de återvändande styrkorna från rymdens utkanter. Genom att gradvis introducera nya utmaningar och mer intensiva bataljer driver Null Drifter-simulatorn varje pilot till gränsen av deras förmåga för att ta dem till nästa nivå!