Ravieta & Luna Dubbelpaket
Det ultimata hemliga operationspaketet är här! Samla Ravieta och Luna! Lås upp båda destinerade formerna för att låsa upp specialfärdigheter direkt! Detta paket innehåller: - Karaktär - Ravieta (P4) - Karaktär - Luna (P4) - 700 poäng - Ravieta Growth Box Ticket x50 - Luna Growth Box Ticket x50 - Ravieta FS Black Pack x10 - Luna FS Black Pack x10 *Om paketet köps kan det inte återbetalas eftersom det innehåller engångsföremål i spelet som inte kan hämtas. *Vid köp hamnar paketet i meddelandelådan. *Om du äger Luna byts Luna mot ett visst antal poäng.