Ravieta Legendary Pack
Den kosmiska prinsessan Ravieta har anlänt från galaxen för att leta efter sin prins! Lås upp en speciell färdighet med sin förvandlade form, Luna. Detta paket innehåller: - Karaktär - Ravieta (P4) - 300 poäng - Ravieta Hår nr 3 - Ravieta Tema nr 3 - Ravieta Namnetikett - Ravieta Growth Box Ticket x40 - Ravieta FS Black Pack x5 *Om paketet köps kan det inte återbetalas eftersom det innehåller engångsföremål i spelet som inte kan hämtas. *Vid köp hamnar paketet i meddelandelådan. *Om du äger Ravieta byts Ravieta mot ett visst antal poäng.