Ravenswatch - Unleashed Skin Pack
Var ännu mer flamboyant på slagfältet med Unleashed Skin Pack, en samling av 5 exklusiva dräkter. Denna nya generation av skins förbättrar inte bara utseendet på hjältarna och deras utrustning utan lägger också till dynamiska visuella effekter för spektakulära resultat. Fördjupa dig i världen av omtolkade sagor med: * Råttfångaren, förvandlad till en kämpande bard, utrustad med en magisk flöjt och en förtrollad mantel. * Beowulf, bärare av den eviga lågan, uppslukad av en brinnande vrede mot Mardrömmen. * Snödrottningen, klädd i en scharlakansröd mantel prydd med frostiga isbitar. * Sun Wukong, Apkungen, i en bländande krigardräkt värdig sin legend. * Carmilla, maskerad för en blodig bal, redo att dansa mot Mardrömmen. Få tillgång till dessa dräkter direkt från hjältevalsmenyn och sätt din stil på varje strid.