Ravenswatch - Romeo & Juliet
Romeo och Julia – historiens mest ikoniska kärlekspar – slutade inte som vi trodde. När Romeo dog vände sig Julia i sin desperation till Baba Yaga. Häxan återuppväckte honom… men till ett högt pris. Deras öden är nu för evigt sammanlänkade, i både liv och död. Tillsammans bär de på en förbannelse som är större än allt de hoppats på – och allt de fruktat. De flydde Verona och anslöt sig till Ravenswatch, fast beslutna att hitta häxan och bli fria. Romeo är en virtuos med sin värja: snabb, elegant och dödlig i varje rörelse. Julia skjuter med dödlig precision: ett skott räcker för att döda två fiender. Du kan spela dem var för sig, men det är när de samarbetar som magin händer. Deras krafter förstärker varandra, men bara om de håller ihop. I co-op dör den ena om den andra faller. Lås upp Romeo och Julia och ta del av en mörk saga om kärlek och ödets kamp. Möt Mardrömmen på egen hand eller tillsammans – om du vågar.