Ratyrinth
Navigera genom knepiga labyrintliknande nivåer och hjälp en bortsprungen gnagare att återförenas med sin familj! Ta på dig rollen som en smidig gnagare som har blivit separerad från sin familj och är vilsen i en skrämmande skog fylld med skräckinjagande fiender! Ratyrinth är ett sidorullande, precisionskrävande plattformsspel med hjärnkittlande nivådesign och retroutseende. Spring, hoppa, klamra dig fast vid väggar, simma och klättra genom labyrintliknande nivåer presenterade i en minimalistisk tvåtonig stil med flytande pixelanimationer. Om du skulle misslyckas, oroa dig inte allt för mycket. Du kommer att återuppstå vid starten på en gång och kan försöka igen så många gånger som det krävs. Utmaningarna blir svårare med varje nivå du slutför, och nya mekanismer och fiender introduceras gradvis allt eftersom du avancerar.