Ratshaker Supporters Pack
Ratshaker – stödpaket FÖR DE TROGNA. FÖR DE RUBBADE. FÖR DE SOM SKAKAR. Från det allra första darrande greppet till det sista desperata klämmet har ni varit med oss. Ni skakade. Ni led. Ni förstod. Det här stödpaketet är till er som tror på vår sak. Ni utvalda som är beredda att göra det lilla extra för att stötta oss och vår snurriga resa ner i galenskapen. VAD HAR VI GJORT? * SJU NYA UTSEENDEN – Groteska, magnifika, obeskrivliga. Och väldigt, väldigt fel. * RENT KOSMETISKT – Inga bonusar eller fördelar. Bara en råtta man kanske önskar att man aldrig hört eller sett. * ETT FÖRBUND MELLAN OSS – Det här är inte bara ett DLC. Det är en PAKT. Man köper inte bara det här DLC:t, man överlämnar sig själv. Vi är knutna till varandra nu. Du har valt att upprätthålla det ohållbara och nu finansierar du det ofattbara. VÅR TACKSAMHET. VÅR UPPSKATTNING. VÅR BOTGÖRELSE. VI JOBBAR I MÖRKRET. Skärmarna lyser med det sjukliga skenet från vår förvridna skapelse och vi vet inte längre när dagen slutar och natten börjar. Vi sliter frivilligt i denna galenskap och skapar fasor ur våra sinnens mörkaste djup. Ert stöd håller galenskapen vid liv. Vi jobbar, vi skapar, vi skakar. För att vi måste. Tack. Vi älskar er. Vi fruktar er. DET ÄR DAGS ATT ÖMSA SKINN.