Rail Rescue: Puzzle Lines - Complete Edition
Dina vänner är utspridda över hela staden, och järnvägsnätet ligger i spillror! Rita färgade spår, koppla ihop järnvägarna igen och led tågen tillbaka till sina stationer för att hitta dina försvunna vänner och få hem alla igen. Med varje räddning återhämtar sig din hemstad långsamt, men pusslen blir allt klurigare. Tunnlar, korsningar och smarta hinder kommer att sätta din logik och kreativitet på prov när du hittar på nya rutter, löser tankenötter och återställer ordningen på järnvägen. Funktioner: - Över 1000 handgjorda logikpussel! - 120 extra stora banor fulla av utmaningar! - Kluriga mekaniker som grindar, korsningar och hinder. - Flera lösningar som belönar kreativt tänkande! - Valfria ledtrådar som hjälper dig genom svårare nivåer. - En vacker stad full av liv som väntar på att återställas! Tuff tuff! Nästa station är ändlös underhållning!