RAGE 2: 4500 RAGE Coins
Köp 4 500 RAGE-mynt, en spelvaluta som du kan använda i RAGE 2 för att köpa kosmetisk utrustning och annat nytt innehåll. Besök spelbutiken i RAGE 2 för att se vad som finns.